metdetreinnaarchina.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom opons reislog!

We proberen zo veel mogelijk aan internet te komen in de hotels, zodat we jullie op de hoogte kunnen houden.

Eerste stop: Moskou, we komen daar donderdag aan. Eerst excursie en dan naar hotel Turist (http://www.hoteltourist.ru/eng/comm.html).

Route:

Annemieke & Pim

Arno

Ben zeer benieuwd. Goede reis alvast !

Amanda

Hoi Annemieke en Pim,

Tassen gepakt en klaar voor de grote trip? Heel veel plezier toegewenst, ik ben beniewd naar jullie verhalen en foto's. Pas goed op jezelf en elkaar!

Amanda

Jeroen

Veel plezier en ik zie het reisverslag wel verschijnen.

Groetjes,

Jeroen (en Karin en de kids)

Jenny

you are doing something that I have put on my to-do list for long time but havent managed! Expecting your blog updated.

Loes en Frans

Hallo Annemieke en Pim.

Wij zullen jullie volgen op je reislog.

Een hele fijne en mooie reis.

Groetjes Loes en Frans

Jo

Een fijne reis en een goede eerste treinnacht toegewenst!

vaders.

Ging nog maar net goed hè bij het vertrek.
Pas goed op elkaar en jezelf en geniet !!

xander zegers

hoi pim , is het leuk
een klein vraagje, heb je dieren gezien
veel plezier veder
groetjes xander

Pim

Bedankt voor het reageren allemaal! Gaat prima allemaal, goed naar ons zin.
We hebben koeien gezien, een ooievaar, veel duiven en een kip op ons bord. Nog niet veel bijzonders.

Joz

Hoi Pim en Annemieke,
Wie had dit ooit verwacht mijn neef en nicht naar China en nog wel met de trein, wat een geweldig avontuur geniet er van, jullie hebben al genoeg advies gekregen om goed op elkaar te passen, dus dat hoef ik niet meer te zeggen (ik ben het wel met ze eens). Heel veel plezier en een goede reis. xx tante Joz en oom Dirk

oma bekkers

Lieve kinderen !
Hier is oma bekkers. Ik heb met veel plezier naar jullie fotoos gekeken en de filmpjes. Ik ben trots op jullie.
Nog veel plezier. Veel liefs van oma.

Tiara Tours